Världens bästa!

Jag har verkligen världens sötaste kompisar!
Och även om jag kan verka virrig och lite halvborta ibland så kommer jag faktiskt ihåg Alla små fina saker.
Bara idag jag kom att tänka på de lite extra.

En av mina bästa frågade mig om Mario har något sparkonto? "det är ju ändå vettigare än att köpa massa saker han ändå får av andra om han behöver något".
En riktigt fin tanke, för han har det han behöver min son och mycket mer också.

En annan som vi bokat lekdate med i morgon skickade denna bild nyss! Då är det verkligen roligt att fara och hälsa på, när man (eller inte jag kanske eg) är så efterlängtad;)

Jag skulle kunna rabbla upp massor med andra småsaker som jag blivit extra glad för förra veckan eller veckan före det, för jag lägger märke till och jag Uppskattar. Jag tar ingen för given och skulle själv vilja ha råd att ge Fina julisar till alla men det har jag inte så får använda min kreativa sida och komma på nått bra!:)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet faktiskt inte vad det beror på.. Men hon bajsar så kopiösa mängder så nåt är det iaf!

2011-12-06 @ 14:30:16
URL: http://lottablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback