blogga då...

jag hade ju som riktigt bloggflyt där ett tag med massa inspiration. den försvann bara. eller så är det väl det att vi har varit hemma Hela lilla familjen hela julen så jag har inte riktigt "haft tid". Har som bara myyyst.
Julen har varit hur bra som helst. På självaste julafton friade min karl, så nu är vi förlovade. Alltså ska vi gifta oss, såklart. Det var ju sagt att vi skulle göra det om jag blev smal igen & nu är jag ju det så. Jag vill ju verkligen gifta mig och få vara prinsessa en dag med Världens snyggaste hår. & i min värld så har vi redan bundit oss vid varandra för resten av livet den dagen vi bestämde att vi skulle ha barn.
Måste bara klura på allt nu, det är ju fasen dyrt...
& vilka stackare ska få ta i tu med mitt hår den dagen? haha. Ja, EMMA, du Måste komma upp även om du helst slipper göra håret så Måste du tyvärr :D
Fast det är ju långt borta... men om vi har råd så inom ett år iaf.

Min son började vända sig igen för några dagar sen både till mage och från mage men nu verkar han ha gett upp det ett tag.

Jag hade tänkt hinna hälsa på och träffa såå många nu under julen, jo oj vad mycket jag hann. Tss. Nå jag hann iaf träffa dem som var hemvändare.

Jessica, du måste komma och fixa min mobil, den bara bråkar! :)

Slänger in lite bilder på kakan min.

Öppnar första klappen kvällen föra julafton som han fick av Tant Erica.

Kommentarer
Postat av: emma

men nina!!!! vad roligt!!!!! :D GRATTIS! åh åh åh! ja det är klart att jag kommer upp och hjälper till med ditt hår! men som du säger så skulle jag ju helst slippa ;) men vad gör man inte för sin vän som ska gifta sig? :)



och vad tjusiga ni var på julafton :) det är så kul att klä upp dom små :)



vi rings i veckan! puss

2011-01-02 @ 17:49:19
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Jessie

hello gummz... grattis grattis vad kul... vi fixar nallen din på tisdag... är mega förkyld nu och ska joba i morgon så tills på tisdag borde jag ha vunnit över förkylningen.. kram kram

2011-01-02 @ 18:45:51
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Men grattis, va kul! Roligt att höra folk som faktiskt tänker gifta sig och inte bara förlova sig som resten av befolkningen gör! =)

2011-01-02 @ 19:45:30
Postat av: Lotta

Håller med Stina!! STORT grattis till er båda :)

2011-01-03 @ 03:27:24
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Rebban

Men Grattis för fan!! :)

Åh så roligt att höra! Kram

2011-01-03 @ 15:19:46
Postat av: Bella

grattis :) vad roligt.

2011-01-03 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback