sidär...

kom ju fler och fler läsare som vågade skriva. det är ju faktiskt intressant att veta & såklart gör de ju ingenting om man läser utan att ha träffat mig... Alltså, de får man ju nästan räkna med på en offentlig blogg? :) det är ju Bara kul att man faktiskt ids läsa de jag svamlar ihop här. Jag får vara nöjd som fick så många kommentarer nu så får väl inga på ett år nu men ska inte klaga.

Min WeddingDress kom idag... Hm, svår var den. Den var fin, men den måste strykas innan jag kan uttala mig om vad jag egentligen tycker? Sen har jag ju tänkt fixa till den lite själv också.
Håller på å tjorva med nya koder och inloggningar till internetbanken. Jisses vad bökigt det var. Hur fan ska Gamlingarna fixa det här? Visserligen är jag som PRO när de gäller datagrejer så jag längtar till Mario är sisådär två-tre år och kan kirra allt tjorv åt mig. För utvecklingen går ju framåt så nästa jul är de väl en Iphone som gäller för grabben? :) haha.
Nej, skämt och sido... Man kanske inte ska hoppa över att läsa 4 av 5 rader när man läser instruktioner... men de är ju så trååååkigt!

Nu ska jag gå & snusa på min älskade lilla son. Jag har ju jobbat idag så har ju inte hunnit gosa så mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-01-28 @ 12:58:21
Postat av: Johanna

Tack för klippningen, blev jättenöjd. Jag glömde fråga vad du kan rekommendera för inpackning till mig.

2011-01-28 @ 12:59:33
URL: http://www.profotogve.se/blogg
Postat av: Sus

Vad roligt å grattis Nina!!!

Till förlovningen och det stundande bröllopet!

Kram //Sussie

2011-01-29 @ 08:52:18
Postat av: Lotta

Åh kul med bröllop :) Kan tänka mej att ni lääängtar :P

2011-02-01 @ 18:28:22
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback