tack & bock.

7 kommentarer. jisses vad bra då, njaa. 76 läsare så tycker de var dåligt faktiskt. Meen, två oväntade... Sara & Tessi så de var ju lite kul att det var nån ny som vågade lämna i alla fall! Ni andra 5 brukar alla vara duktiga att lämna ett fotspår efter er då & då ;)

I morgon ska jag jobba, håller på & kurerar mig för fullt... Om man kanske skulle he i sig lite mer vitaminer innan sängen.

Snart har alla hostat ut sina bebbar. Acke har en vän som borde få sin när som helst o jag har en som jag tycker ska börja kalva nu. Försöker ju verkligen locka bebisen med att den fåår låna alla Marios grejer när den väl kommer, OM den nu tänker komma alls! :) haha. Klart den gör, är ju inte dags än på två hela dagar.

Nej, kanske man ska göra nått annat... Börjar ha klickat klart här. Alla mina småköp börjar föresten trilla i brevlådan en efter en. Fick Marios fina overall idag! :)


Kommentarer
Postat av: emma

åh det är så roligt när man får hem det man beställt! :) själv så tänkte jag mig ner på stan i morgon för att skaffa lite strl 80 till wille! är ju som kul att shoppa barnkläder :)

2011-01-25 @ 23:18:16
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ibland börjar jag fundera hur vi inhandlade oss grejer innan internet fanns.. herregud.. tänk så mycket vi har missat i så många år.. =)

2011-01-26 @ 04:45:49
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Jag tänkte att jag också kan lämna ett fotspår.. :-) syns senare i veckan för kaffe och surr:-) krama lillkillen.. :-)

2011-01-26 @ 05:27:15
Postat av: stina

hej hej Nina! Jag har åxå hittat hit! Via nån länk nånstans.. Kul att läsa om å se bilder på fler bäbisar här i stan! Ha en bra dag! tjing

2011-01-26 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback