jag måste faktiskt få lov att Gnälla!!!

återigen en liten såndär grej så man ser vilka som är något att ha. Det är otroligt hur lätt det är att hitta tid och komma ifrån om det är något som gynnar En Själv.
Jag är världens bästa på att hitta tid för allt och alla, det vet jag. (även om jag smådålig på saker jag med! Självklart ska jag inte måla ut mig som att jag är bättre än alla.)

Men jag ställer alltid upp hit och dit och är den som gärna fixar och donar och ÄLSKAR att Ge och göra andra glada. Då vill man ju omges av likasinnade. Det vet jag att jag GÖR också, men tydligen inte alla.... många tänker för mycket på sin egen bekvämlighet. Res fetarslena från soffan nångång vettja, det kan till och med vara roligt! :D

Annars är livet finfint! Klagar inte och är inte bitter egentligen. ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul me update :)

2011-06-04 @ 03:53:23
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tessi

jag kan faktiskt hålla med:)

2011-06-04 @ 08:52:44
Postat av: Anonym

Jag tog åt mig, vet att jag varit otroligt dålig på att bara höra av mig för att träffas :/ Men det är bra att bli påmind att man är dålig på det och jag ska verkligen försöka bättra mig.

2011-06-13 @ 09:53:19
Postat av: Lotta

Haha, Jo Mario är väl ett bra exempel på det :)

2011-06-15 @ 23:41:06
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback