Mobilblogg

Är lika med att det blir rätt korta och säkert osammanhängande inlägg. Hur som helst, idag först kan jag säga att min lilla kråka är frisk. Seg sjuka det där, vad det nu var? I alla fall. Gifter oss om mindre än tre veckor. Jisses, jag är inte nervös eller stressad. Det som stör mig mest är att det känns som att jag måste missat något stort för det har fasen inte varit jobbigt att styra upp bröllop, visserligen har jag världens grymmaste crew och det gör ju en hel del. Sen har jag ju också på den här resan fått se vilka som ställt upp, med andra ord vilka som är värd att engagera sig själv i. Vissa har jag uppenbarligen jobbat ihjäl mig för helt i onödan men det är ju sånt man lär sig. Andra vänner har jag kommit otroligt mycket närmare under det här året. Behöver inte nämna namn men jag är fasen glad att du blev på smällen så vi kunde reda ut alla missförstånd. Vad fasen hade jag pysslat me på dagarna annars?:) på fredag kommer Emma, jag längtar! Möhippan har jag faktiskt inte ens funderat mycket på, är faktiskt väldigt vuxen och bara låter det vara :). Nu ska jag kolla rehab med dr drew och sen sova. Go natt.

Kommentarer
Postat av: emma

ja på fredag kommer jag!! :D ska bli superkul!



ja det är ju helt sjukt vad man får se sidor av sina vänner när det gäller något sånt här!

2011-06-27 @ 10:45:11
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fin nya designen vart :)

2011-06-27 @ 15:20:42
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

du menar kanske mig?

OM du gör det så är jag också glad att vi redde ut missförståndet och började hänga igen, för trots allt så har vi ganska lika intressen och mycket gemensamt!

Vad skulle jag gjort på dagarna utan ER? ;)

2011-06-27 @ 23:34:33
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback