bebishäng

styrde upp lite Mammabebis häng idag bara för att man har faktiskt en hel del gemensamt.
Haha, trots sällskapet så kunde man ju inte låta bli att känna sig lite halvdum med alla sina bajs och mat funderingar. Men man får mycket tips faktiskt. Roligt att Sara&Melvin också kom så Mario fick se en jämnstor kompis. Sen var de såklart Lina & Melker och så kom Lotta & Vanessa också. Verkligen en pluttig liten dam. Fränt att det är så stor skillnad på pojkar och flickor redan vid så ung ålder.
Har tack vare den färskaste mamman i gänget blivit lite taggad att gå på öppen lek. Ringde ju såklart och rekade läget med Min Coach först och hon tyckte verkligen att jag ska lägga min bacillskräck åt sidan och gå dit. Ska ge det ett försök nästa måndag, Så alla som vill kom dit då! Mellan 9 och 12 är det väl?

haha, kom på en sak... man måste verkligen kunna ta mig med en nypa salt ibland. Tyckte alla såg lite roliga ut när jag berättade att jag visat min son hur man gör när man kryper. Mohaha, kreativiten hos MammaNina är det då inge fel på och alla idéer är ju bättre än ingen. Och jag bjuder gärna på mig själv, har inte allt för mycket hämningar! ;)
Det bästa när jag kröp åt Mario var ändå hans reaktion ; den lilla filuren viker sig typ dubbel i skratt!

Slänger in lite bilder på gänget från dagen :)





Hoppas de är okej att jag slänger upp era kids också, annars får ni be mig ta bort! ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Jadu, Inte många dom demonstrerar för sitt barn hur man kryper :D Tror vi mest bara började fundera hur det har sett ut när du har krälat runt där ;P

2011-03-15 @ 22:16:14
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback