ja jisses.

vad man kan tolka saker olika. läs min rader om umeå och få det sedan till att jag tycker något speciellt? Jag gjorde rätt i tidigare inlägg då jag struntade i att beklaga mig för allt misstolkas alltid. Det är uppenbart att alla inte kan "läsa min tonlägen". Ska inte säga mer, man tappar lite blogginspiration av sånt här för man måste verkligen förklara precis hur man menar allt för att de inte ska tas fel.
Jag säger som vi sa tidigare idag "jag gillar inte tjejer, de är fan jobbiga"

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja det är ju jävligt trist att det alltid är någon som ska lägga in sin åsikt i vad än man skriver. Ibland får jag riktigt sjuka kommentarer på min blogg :-)

Hoppas ni kommer iväg på Umeå resan. Jag vill också åka dit och hade gärna gjort dig sällskap. Tyvärr har jag inte råd just nu :-( kram på er

2011-03-23 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback