min dator vill ge upp! :(:(

min skärm vinglar fram och tillbaka och nu lyser den dessutom väldigt svagt... det ser inte bra ut det här!
visserligen har den varit med om mycket den här. Blivit smält på spisplattan några gånger på den "gamla goda tiden" då vi jämt satt under min fläkt och hade förfester här.

min son är lite risig. fick feber igår. håller tummar och tår att det går över för är verkligen tagg på umeå nu! hoppas verkligen att lilla wille inte får några Kalas-baciller heller. Det är många saker som ska stämma. Men förstå så roligt vi kommer ha, vi är ju sånt bra gäng.

Våran favorittjej Therese kom hit och agerade barnvakt i morse så jag fick pensla min utväxt. (acke var i bilmekarbrancshen)
Stackaren trodde jag hade hintat om att jag behövde Få min utväxt gjord när jag diskuterade val av färg. Så var faktiskt inte fallet ;)

Lilla Familjen Nyström-Nordström har varit här på skitkalas. As usual tömmer min son magen när Lina kliver innanför dörren. Det är en jäkla tur för oss att hon brukar komma nästan varje dag ;) Äckelvarning på dem här raderna, jag vet. Men orka? Ta mig med en nypa salt i stället.

& Jo, jag kom på vem människan som kommenterade var. En gammal klasskompis från högstadiet. Tror inte någon vinner på att jag nämner namn för skulle tro att ingen ändå känner till henne. Vi har inte pratat på 10 år och tjejen i fråga har inte bott i stan sen gymnasiet skulle jag gissa på? Well, det är roligt ändå att man ännu vill läsa om mitt liv men synd att formuleringarna var risiga & att jag läste kommentarerna på ett negativt sätt. Hade jag ju inte behövat?
Trodde att de var någon som hade med våran resa att göra, hade aldrig kunnat drömma om att de var nån som inte känner mig längre?

Nu ska jag pussa på min son! Ja, jag borde nog pussa på min karl också, de får man inte heller glömma. Men det är lätt hänt när den lilla mannen i mitt liv är så kramvänlig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe. Nä inte glömma att pussas på Karln också.

Vet ju hur lätt det blir att man glömmer bort det när man har någon annan som tar upp nästan all tid och energi :-)



Håller tummar och tår så att ni kommer iväg på eran resa.

Kramar //Sussie

2011-03-26 @ 17:54:28
Postat av: lina

yey, skitkalas x2. Skönt att ni tog Melkers tvätt också! ;)



Nu håller vi oss friska så vi kan åka.

Även om jag är nervös över min såkallade 'fas' ;)

2011-03-26 @ 18:03:50
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, Nina- vi måste ta tid och göra nåt med barret! ;)

Hoppas vi kan försöka få en passande dag tsm! Kramis.

2011-03-26 @ 18:18:36
URL: http://rusubecka.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas nu ni kommer iväg på resan :)

2011-03-26 @ 21:11:42
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men jag trodde du inte vågade fråga mig, haha ;) fast en utväxt klarar ju faktiskt frisörer av på egenhand :) jag håller fortfarande tummarna hårt så ni kommer er iväg, ni måste åka och hämta lite umeluft åt mig :) haha

2011-03-26 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback