min lillprins är fräsch igen!

det var en seeg sjuka. siktade på att den skulle vara över på ett dygn. och visst spyorna och skiten var över men då kom de jobbiga. Lillis var otroligt seg ville absolut varken äta eller dricka. Till slut fick vi i han välling iaf då acke kom från jobbet och vi var två och bråka med honom. Efter en liten dutt välling en gång i timmen började han bli sig själv igen.
Urs vad det gör ont i mammahjärtat när ens Mini är sådär sjuk. Det går nog inte att förstå om man inte har en egen för man lider verkligen själv också, det gör riktigt ont i en. Det är inte för inte man säger att man hellre hade tagit det dubbelt upp själv bara dem slapp. Men jag vet, han måste gå igenom alla dessa sjukdomar om och om igen och jag tror de är lika tungt varje gång.

Blev ju som ni kunde räkna ut ingen umeåresa, första spyan kom i hallen i bilstolen. Vilken Jäkla tur! Men längtar efter Emma & Wille så det kändes grymt trist.
Gullungarna som kom iväg till Umeå kom med en söt liten påse till mig som plåster på såren för att jag inte kom mig iväg. En ny highlighter och ett nagellack från Mus & Kaffesnask från Lagerhaus skulle jag tro? Nagellacket behövdes verkligen för jag hade Ingen rolig vårfärg nu. (nej, mina femtioelva färger jag haft har jag burit till Nattis, jag var ändå less dem och hon behövde dem bättre).
Iaf, Mario älskade blinkblinkpåsen så han fick sig en present iaf.
Känner att jag får ingen struktur över mitt skrivande så jag lägger ner.

Vart ett litet inlägg iaf.

Kommentarer
Postat av: emma

vad skönt att det är över! det är ju det där som är det segaste med magsjukan, dom blir som inte sig själv på ett tag! sen brukar william även äta dåligt i typ en vecka efteråt! :/ och ja det gör lika ont varje gång. man lider verkligen med dem!



vad gulligt av dem att köpa en liten umeåpåse åt dig :) men såå trist att ni inte kom! jag vill träffas!!



2011-03-31 @ 19:54:54
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tråkigt att ni inte kom iväg :/



Skönt att han blivit piggare nu iaf!

2011-04-01 @ 01:01:50
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback