presenter...

fina Aina var här idag me lite presenter till mario. en liten "diktbok" hade hon med sig också.
"ett barn gör kärleken starkare
dagarna kortare,
nätterna längre,
sedelbunten mindre,
hemmet lyckligare,
kläderna sjabbigare,
det förflutna glömt,
och framtiden värd att leva för"


söt och enkel liten vers eller vad nu sånt här kallas? skitsamma. ni vet vad jag menar.
jag är ingen hejjare på att slänga med fina och svåra ord så man kan nog verka lite lätt korkad ibland, haha. det gör mig inget.

har testat laga egen barnmat idag. min son såg verkligen skeptisk ut, det förstår jag. hahah. han vänjer väl sig.
jag är trött så ska nog snart ta kväll... blir ingen bild i det här inlägget, dåligt av mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken bra text! Stämmer ju :)

2011-03-06 @ 08:45:51
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: tessi

Det är verkligen ett ont måste den där matlagningen...De är SÅ tråkigt!!

2011-03-06 @ 16:01:04
Postat av: Lisa

Barnmaten kan vara ganska kul att experimentera med ibland tycker jag. När Emre var liten fick jag en pärm med barnmatsrecept i, den gav lite nya idéer. Säg bara till om du vill låna den :)

2011-03-07 @ 07:18:06
Postat av: Lotta

Texten stämde ganska bra :)

2011-03-07 @ 16:30:03
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas han vänjer sig, men det tror jag.. Man är ju skeptisk till ny mat även fast man är vuxen =)

2011-03-08 @ 09:33:42
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback