roadtrip me våra minisar.

ja, det verkar lovande för våran Resa igen. Mario har varit feberfri sen igår kväll, puh. Gillar inte när min lillis inte är helt kry.
Nu är de bara hålla tummarna att alla våra småttingar håller sig friska tills i morgon.
Har varit och lånat mig lite jeans av fröken Nyström, Jisses jag kom i hennes 26:or. Det trodde jag aldrig! Jipiiie!

Har varit på hälsa på sväng i KOS idag. Startade dagen tidigt och for till Anneli och Stefan. Fick träffa lite goa hundar, schäfrar såklart. Vi vill ha en egen! Men vi kanske lånar Memphis ett tag om de blir för jobbigt när de är löp i huset. Inte oss emot, en riktig nallebjörn :)

Håller på med min packlista nu, fick ju utöka den jag fick av MammaLina med lite grejer då min son inte äter nå tisse. Blir spännande att se hur våran bilfärd med 2 små knodds går... Hoppas att vi kan tajma mat & skitpauser liitegrann iaf ;) Nu är ju min min första Ensamma resa med gossen så ska kolla om Coachen har nå tips åt oss.

Det var ju tänkt att vi skulle fota oss på TheStudio i Umeå. Hade varit grymt roligt men jag har fasen inte råd :( Även om fotograferingen är gratis så känns det lite meningslöst att slösa 4 timmar av deras tid när jag inte har råd att köpa några bilder.

Nej, har gjort ett jäkla ryck här sen vi kom hem & ska fortsätta nu så jag lämnar hemmet i fint skick ;) (då kan jag väl iaf förvänta mig att det ska vara det när vi kommer hem också?)

Dåligt med bilder nu men Ska verkligen försöka fota mycket i umeå så ni får se hur vi har haft det! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillart' !

2011-03-27 @ 17:47:56
Postat av: emma

åh så himla kul att det blir av! vi är friska än så länge, så hoppas verkligen inte att det händer något under natten/morgondagen. skulle inte förvåna mig om något kommer ivägen ändå :P men nu ska vi inte tro det, utan ni SKA komma :D

2011-03-27 @ 17:50:26
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är sååååå välkommen någon annan gång Nina. Kram på dig!

2011-03-27 @ 18:13:43
URL: http://fagerlonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer att gå jättebra! :-)

Ha det så roligt.

Kram Sussie

2011-03-27 @ 18:34:35
Postat av: Tessi

Jag är också sjukt sugen på en roadtrip, när som helst, var som helst... Synd bara att man inte blir rik av att vara mammaledig:)

2011-03-27 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback