ut igår...

precis som jag räknat ut innan blev det inte speciellt roligt. (neej, jag gick ut som en pessimist). Men folket på Nex var konstigt? Massa äldre människor som man aldrig sett förr. Det gick att räkna på en hand vilka människor man ville prata med. Tyvärr. Det är ju typiskt när jag väl skaffat mig barnvakt och lämnat min guldklimp.
Absolut inget dåligt till dem som går ut ofta och har bebisar, jag skulle önska att jag kunde vara med så.... men jag kan inte, Min gosse är bara Bebis en gång och jag märker ju att tiden bara springer fram, jag vill som hinna njuta av det maximalt och är väldigt snål att låna ut han. Jag njuter ju verkligen av varenda minut med honom, man är ju mest glad hela tiden då hans humör oftast bara har ett läge; TOKGLAD!

Jag höll mig i alldeles för skötsam form iaf, det gjorde inte min karl. HAHA, men så var det ju det där med skillnaden på Mammor & Pappor. Sen kom jag på i fredags kväll när jag satt och funderade... Vad fan ska vi gå ut parvis för? Det slog mig att sånt gillar ju inte jag egentligen. Man går ju fan ut för att umgås med vänner och jag är absolut ingen sån tjej som sitter fast i min kille Hela kvällen. Hellre tvärtom. Jag älskar min karl såklart, men vi umgås ju dygnet om så det var en tabbe. Hade garanterat haft roligare om jag sett till att styra upp något med brudarna i stället. Men de blev som bara såhär & jaja de går ju det också Nångång. Vi hade hursomhelst våran Första Utgång tillsammans igår. Haha.
Acke tänkte tillbaka på sommaren vi började (vilket inte är speciellt länge sen) när han Varje gång blev sviiinglad att se mig på krogen bara fick ett snabbt "Hej,hej"(sådär me "jobbninaröst"). Hände mer än en gång att han gick hem och sen ringde jag "hallå, vars tog du vägen, hade du inge roligt eller?" haha, stackarn.

nä, nu ska jag packa ner min son i vagnen och promma till mommo och moffa. lillen såg riktigt besviken ut när dem gick för ett tag sen.



Kolla, min piercing gör sig precis som jag hade tänkt att den skulle, en till skrattgrop ;) Så jag inte bara har på ena kinden!



Tyvärr måste jag såga Ericas fotokunskaper, haha. Vi skulle ha en macrobild på mitt öga i dagsljus ute så de skulle synas varenda lilla detalj men såg ju nu att de var väldigt grumliga bilder.... ;)

Nu måste jag kila! Harebrahej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Myycket roligare att gå ut me kompisar än med killen tycker jag me :)

2011-03-20 @ 16:49:24
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

vad fin du var!=) hurru, visst åker vi innan Marios lunch imorgon? typ tio? för det är ju mellan 9-12..

2011-03-20 @ 18:02:28
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

vad fin du var igår :) synd att du inte kunde ha kul bara! men som du säger så har man oftast roligast utan sin partner ;) alltså inte så, men jag tycker då det att när jag går ut med tjejkompisarna istället för i par med andra par t.ex så har man mycket roligare :)

2011-03-20 @ 22:49:05
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback