Bjudlunch!

Öppen lek i morse, helt okej. Fast man såg ju vems unge som trivdes bäst där på sångstund, skitkul!;) fast de var inte min kan jag säga.

Har varit på bjud lunch med Joico på glada kocken! Sjukt gott! Fick lite trevliga nyheter. Ev tar vi in Face makeup serie på salongen. (inte jag). Tycker själv det vore riktigt skoj! Vad tycker ni? Är det något ni skulle tänka er att handla?

Julen är färdigplanerad för våran del iaf. Känns sjukt bra, spikade igår att vi ska vara Här hemma. Fasen vad roligt, få ha helt egen jul och starta nya traditioner för Mario! Det blir nog lite trångt, men det löser sig. Älskar ju när de är mycket människor omkring oss!

Läste linas blogg om komplimanger.. Direkt får man lite dåligt samvete; man har världens bästa nätverk runt sig men är dålig på att tala om hur glad man är att dem finns i ens liv. "dem vet det..." jo men alla behöver höra det också.

Fick till ex ett par nya Dr martens stövlar av min man ( de har inte kommit än) "bara för att du är helt fantastisk här hemma, fattar inte hur du hinner och orkar med allt". Det gör jag inte Alltid heller men jag är glad att han faktiskt Ser att jag jobbar arslet av mig!:) hur orkar jag? Har en enda anledning till det; min fina son! Han gör Allt mycket roligare och som Mamma har man verkligen fler växlar att lägga i än tidigare. Även om bensinen tar slut för oss också och vi behöver andas.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Antar du menade Vanessa om sångstunden :) hon älskar all musik! Kanske en blivande sångerska? ;P

2011-11-15 @ 21:22:51
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har också tänkt på det där med att vi alla (eller dom flesta) är dåliga på att säga vad man uppskattar hos andra. Jag har bestämt mig för att bli bättre på det, men det är så invant att man ofta glömmer bort det ändå och även tänker att den berörda ska förstå det utan att man säger det.

Det hade varit kul att träffas och leka nån dag, leo tyckte det var jättekul med mario och emre var besviken att han var i skolan när det hade varit barn hos oss (han har dessutom varit väldigt nyfiken på mario sen han låg i din mage).

2011-11-16 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback