Fullt ös från 8!

Inte varje dag man har besök redan 8 på morgon, trevligt! Mommo och Moffa hade långväga gäster som kört hela natten och ville låta dem sova i lugn och ro så dem kom hit i stället för att trippa på tå hemma.

Dem hann bars stänga dörren så kom morbror Mats med hela familjen. Mario är verkligen impad av storkusinerna, speciellt Tim. Fast Tim är ju då inte lika intresserad, vilket jag förstår. Som kille i hans ålder vill man ju inte leka me småttingar:)
Mario får vila nu före lunch, lika bra det annars slutar måltiden oftast med bråk och matkastning!

Tänkte berätta hur veckan sett ut, men då står det still? Vad har vi gjort eg? Haha. Fast jag vet att vi haft full aktivitet från morgon varje dag. Har iaf varit och träffat min brors ex ulli och hennes barn. Sjukt kul att få se dem. Ses tyvärr bara en gång vartannat år ungefär då hon bor nere i Västerås. Och som ensamstående trebarnsmamma förstår man ju att de inte är så lätt att ta sig hit.
Blir ju inga resor neråt för mig nu heller när jag inte har nån vovve att resa (tävla) med.

Brorsan skulle på badet med kidsen och var lite sugen att haka på om de inte vore för att jag tycker badhus är så jävla äckligt. Tål de verkligen inte, huden och håret blir ju helt förstörda av det äckliga klorvattnet! Självklart ska jag inte förstöra för min son för det, han ska få bada, med sin pappa & farfar. (farfar längtar tydligen tills de kan börja åka och bada, de kan de väl göra nu?)

Förra veckan fick vi ha våran Erica och greja hela veckan. Det tog vi vara på och bara "var". Händer inte så ofta då hon jobbar Jämt (vild gissning snittar hon nog 300 timmar i mån). Resten av tiden är ju bara sovtid kvar :/ tråkigt för oss är det iaf!

Helgen är oplanerad, myshelg som vanligt gissar jag!;) hade funderingar på att gå ut men de blev lätt bortvalt när jag hörde att de var björnis Med förköp.. Hojj vad jobbigt:)
Sen har jag sällan lust med allt de där som kommer dagen efter. Gillar helgerna för mycket för att slösa tiden på att vara bakis!

Har nog inga bilder att bjussa på idag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Var också sugen på att gå ut, men Inge roligt att behöva gå osminkad på krogen :D så skippade den tanken ganska fort :)

2011-11-04 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback