Jisses!

Vars får dessa barn alla idéer ifrån? Ja, jag vet att Alla klättrar och härjar som tokar och jag är faktiskt den Lugna föräldern i vårat hushåll. Som Acke uttrycker det; " men jisses, och du sitter som en cementhög och bara glor!!". Haha, jag vet ju att han fixar det mesta och skulle han inte göra de skulle jag ju vara där på 1/2 röd. Men man måste få prova allt för att lära sig och säger man Nej till allt så blir de ju jäkligt mycket roligare!
Haft fullt ös idag igen (igår hade vi Inte de och då blev vi seg o trött både jag & min son).
Haft våran fina Therese med oss ända från morgon till middagstid. Busat med Milton på morgonen och Tim och Tilde på eftermiddagen, ja eg ända till kvällen. Dem är Så fina! Riktigt goa me min lilla tok! Dem har ju faktiskt all rätt att tycka att han är en plåga (för de är han me dem ibland) men dem är Bara snälla! Det är såna äldre barn vi ska stalka så Mario tar efter;)

Nu är jag död! Ska kolla gamlingprogramet på 4:an nu!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken vilding!

2011-11-06 @ 12:08:45
Postat av: morbror

har han lyckats komma upp i diskhon själv?

2011-11-06 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback