Naaaw.

Mario hade nog saknat sin Erica, han var så nöjd när hon var här. Som ett litet plåster och hängde runt halsen på henne hela tiden.
I morgon ska dem få hänga själva en stund, kan vara skönt att slippa den där stalkern(läs mamma) som hänger efter Heeela tiden.

Mario har en riktigt dålig sömnperiod btw, sover oroligt och vill gärna sova i mammas och pappas säng. Som ni vet har han alltid sovit i egen säng... så vad är detta? Mera tänder, drömmar, utvecklings period? Min vanliga gissning blir tänder för mitt i allt vill han inte ha tutten! Wierd...

Storhandlade för två veckor sen föresten och har ännu mat! Jisses, jag är impad och hur bekvämt är det inte?! Nu förstår jag CK som månadshandlar, det hade jag också gjort om vi hade haft plats! Jag är sjukt nöjd att jag äntligen tog tag i detta. Tack vare Mario som stenvägrat burkmat ett bra tag måste vi ha mat i kylen;)
Behöver tips vad era barn tycker om för mat?! Hemlagat såklart.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha ja jag var hyffsat dissad av sötungen idag. Jag kanske är braSanna igen när jag har ledigv ;)

det är ju kanon att storhandla.. jag ska ta tag i det igen. Så himla skönt att slippa ränna på affär jämt.

2011-11-21 @ 23:19:42
Postat av: Lotta

Vad köpte ni då hem om ni ännu har mat? Jag tycker vi jämt ränner på affären men har ändå aldrig nåt hemma :P

2011-11-22 @ 00:21:40
Postat av: Emilia

Köttfärssås är en stor favorit här. Även ungsstekt lax med potatis och gräddfilssås, tacos och korvstroganoff :)

2011-11-22 @ 07:10:03
URL: http://emiliiah.blogg.se/
Postat av: Sara

Fiskbullar gillar melvin! Fast är ju inte direkt hemlagat ;)

2011-11-22 @ 13:53:20
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Emma

William gillar typ allt nuförtiden så jag kan nog inte ge några bra tips förrutom att potatisbullar, pannkaka(i alla former), kötbullar och korv är favoriter :)

2011-11-22 @ 15:09:42
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback