SnöyrA!

Jaa, vad säger man. Myspys med fixning och lite vuxentid med mina tjejer. Det är alltid värt mycket. Annars var Björnis ingen höjdare. Vet inte hur mycket folk dem släppt in med EN liten bar med två el tre personal? Det sög! Dem hade nog kunnat sälja massor Med Mer personal. Förvånad över hur många äldre de var där uppe, jag var Faktiskt inte äldst som jag trodde jag skulle vara!;) men eftersom vi knatat in gratis gav vi upp och for på Nex. Mycket roligare folk! Hittade till och med en Mammakollega ute i vimlet;)

Lillis hade haft de bra, kanske för bra för han visade inga tecken på att vilja hem;)
Slänger in bild på outfit och make från igår.


Kommentarer
Postat av: emma

Vad snygg du var! :)

2011-11-28 @ 22:28:14
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Annica

Snygging. Kramar

2011-11-29 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback