Jag vet inte...

Varför jag bloggar egentligen? För jag tycker det är Sjukt tråkigt när folk är så slö på att kommentera. Antagligen har jag för tråkiga ämnen för de?! I guess, men fortfarande Väldigt många unika besökare.

Grymt nöjda med dagen är vi jag och minime (eller minimoffa). Upp och hoppa 06,30. Puh, och då Är det för att börja dagen på riktigt, inga powernaps efter det. Redan 9 mötte vi upp Catja och kids och for till kvarnbacken och släppte lös vildarna. Mario hade sjukt roligt. Var som ett fyllo i alla vinterkläder sisåder tio minuter i skogen tills han hittat balansen i alla upp och nerförsgupp och gropar. Grinade inte en gång fast han stod på huvet säkert 40 gånger, utan överdrifter. Kvittrade bara ett klämmigt litet "ojoj" och väntade på hjälp upp ;)
Tog inte länge innan han apade efter Charlie och Elise och största nöjet blev att krossa isen på vattenpölarna.
Innan hemfärd fick tokarna fika lite saffransbulla ute.

Förbi Rebban och Kevin på en Snabb kopp kaffe för storebror ringde efter hundvakt. Det är vi ju mer än gärna åt denna mysvovve. Så snabbt ut och dra strandprommisen en sväng! Riktigt härligt att få se solen!

Min son har varit nöjd hela eftermiddagen sen kidsen motvilligt gick hem. CK har rätt; friskluft is the shit! Inte för att jag tvivlat;) känns för mamma också att jag varit ute hela dan också.

Har glömt att hylla en suverän produkt som jag använt i flera år faktiskt. Insåg de förra veckan när Erica hade lite funderingar på IDs foundation. Ville inte köpa den då hon var rädd för kanter och skarvar(antagligen fobi sen vi använt lite fel grejer när vi var snorisar, haha).
Rekommenderade henne Starkt att köpa den här och det gjorde och och blev sjukt nöjd! Grymt lättjobbad, har du rätt färg Blir de inga kanter och fläckar. Täcker lagom och blir matt. Huden andas faktiskt så man får aldrig "kakkänslan" som man får av en del. Det bästa av allt är att produkten är antibakteriell så det gör absolut ingenting om man är lika slö som jag och ofta sover med smink. En burk är rätt dyr men den räcker ca året (Blir inte gammal när de bara är mineraler) och då använder jag ändå den ofta.
Som med allt annat är det värt att köpa en riktig kabukiborste för den håller hur länge som helst. Jag fick min på en Id kurs för 5 år sen och den är som ny än. Det var på den kursen jag fick min första idburk och blev fast. Varvar me flytande ibland bara för att men hamnar alltid tillbaka till mineralerna igen.
Tyckte bara att denna favvo var lite bortglömd så var tvungen att nämna den ;) finns till sjukt bra pris på beautybay.com.

Avslutar med lite bilder!
Hur go är inte denna vovve! Lägger sig helt avslappnad trots tre busungar runt sig.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är en av de slöa människorna som vääldigt sällan skickar en kommentar, så kände faktiskt att jag måste göra det nu! =) Herregud vilken händelserik dag, man hinner mycket när man stiger upp tidigt! Och frisk luft är faktiskt bra, märker själv när man vart ute en hel dag att man är heeelt färdig på kvällen!! Så barnen mår säkert extra gott av det och kanske sover lite extra bra på kvällen =) Jag använder Sheer Covers mineralpuder, känner sig inte allt sminkad och trivs jättebra med den! Men kanske oxå måste testa IDs bara för att, man vet aldrig vad som är bäst om man inte provar!

2011-10-31 @ 21:03:48
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Håller med! Inspirationen att skriva försvinner helt när ingen kommenterar! Känns mer som att skriva "dagbok" då nästan :P



Kul med massa saker hela dagen! Är ju såna gånger man sover bra på kvällen :)

2011-10-31 @ 21:59:55
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Rebban

I.d's är sjukt bra. :)

Tyvärr är min nu heeelt slut, så jag vet inte om jag kan hålla mig och önska den i present, eller köpa ny nu!?

Men min hy skriker efter den..

Väldigt bra produkt.

2011-10-31 @ 23:06:23
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja ångesten kommer väl alltid finnas där tyvärr :/ brukar inte ha ångest såhär mycket men är inne i nån höstdepp tror jag!

nej blir nog inte att köpa några leksaker men däremot har vi nu bestämt att vi ska göra om willes rum lite så att han åtmindstånde kan leka med det han har och använda sitt rum lite bättre :)



Vilka härliga bilder på kidsen :) och vilken snäll hund han verkar ha skaffat :)



2011-11-01 @ 21:50:09
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback