KPak!

Deep Penetrating Reconstruktur, Inpackning nr 1. Denna inpackning går verkligen in i hårstrået pga av dess små små molekyler. Har vunnit flera priser för att den är så bra. Återuppbygger håret ända innifrån (finns inget ord som heter så tror jag). MEN ger ingen "len" eller superutredande känsla och det är viktigt att veta det. Den ska inte göra det. När man använder produkter som går in i hårstrået ska du alltid avslutade med en som sluter det helt. Jag gör alltid med denna
Intense Hydrator. Går säkert hyffsat med KPaks conditioner också. Men själv tvättar jag håret bara 2 (absolut max 3) ggr i veckan och ser ingen anledning att använda balsam alls. Kör helt och hållet med inpackningar, blir ju bara mera vårdande. Endel tycker säkert att det blir fettigt och tungt osv.
Jag kör alltid inpackning ända in i hårbotten, tänk er att de blir som en mask eller smörjning för huden också. Fett löser fett så det gör bara håret renare. Till en början Kanske ni tycker att de blir fettigt fortare och tyngre men stå ut några veckor så vänjer sig huden. Speciellt bra nu till vintern här uppe är det då vi lätt blir torra och flagiga i hårbotten annars. (det märks redan på kunderna)
Håret ska kännas som silke när du sköljt ur produkterna, överskölj inte! Använd hellre styling produkter om du vill få tillbaka lite sträv känsla så du kan bygga volymen.
Jag tror i alla fall att schampon och inpackningar är A & O för friska, fräscha hår. (givetvis hälsa, mat och sömn osv).
Läste ett test då inpack nr 1 var med, den vart rätt sågad och det förstår jag då testpanelen inte verkade ha förstått Hur den används. Kan säkert kännas bökigt med 2 produkter men det Är värt det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den heter Silence :)

2011-10-27 @ 23:45:30
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Lisa

Du får väldigt gärna hjälpa mig med nya hårprodukter när jag kommer till dig nästa vecka.

2011-10-31 @ 05:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback