S N A R K!

Snart kommer natthatet igen. Haha, neeej men det är ju sååå ÄCKLIGT med snarkningar och ljud. Uuuää! Det är även sjukligt hur illa jag tycker om det, så mycket förstår ju jag också. Och ja Sofie, sent svar på din kommentar. Det här med Ljud av alla de sorter som människor ger ifrån sig har jag alltid hatat, så länge jag kan minnas. Jag kan som inte förklara varför men jag tycker de är rent Äckligt på ren svenska. Sen har jag blivit Kopiöst mycket bättre på att tåla detta med åren också. Otroligt sällan jag ens hör att nån "slaffsar" när dem äter. (ska vara när vissa äter soppa och hugger i skeden och sen surplar). Nog om det, Acke ligger självklart och snarkar och tuggar på sina tänder här brevid så just nu älskar jag inte honom sådär jättemycket! ;)

Fy tusan vad jag varit effektiv idag. Har fått sjukt mycket gjort, två stora Ångestmoment i min tillvaro är borta. Har röjt undan All skit i vårat tredje rum, ska bli gossens snart. Ska bara kirra nå möbler åt han också. Verkar som jag kan ha tur och kan få tag i det snabbt, beggat.
Hade tur, Martina kom på kaffe och var hyffsat rastlös hon med så snabbt var allt skrot borta därifrån.
Nu är de bara en STOR möbel som ska ut och det ligger på min mans bord. Spännande att se hur länge det ska ta. Saker går oftast inte undan för min karl kan jag tala om. Eller går det undan för nån karl? Om ni nu är helt ärlig? ;)
(han har fått deadline till tisdag, annars Gör Jag Det Själv och av någon anledning brukar det ske då för han vet att jag annars bänglar och tjorvar själv tills de är gjort)

Ångestmoment nr 2 var bokföringen. Nästan helt klart. Lämna in papper och så kvar bara. Hatar verkligen allt som har med papper att göra. Urs urs urs. Bara för den skullen vore det skönt att vara anställd och bara behöva titta på lönespecen en gång i månaden. Jaaa, eg är ju det mesta bättre med att vara anställd eg förutom friheten att bestämma över sin egen tid och det är värt mycket för mig.

Ska ta mig i kragen och göra ett K PAK inlägg för jag hör att många vet liiitegrann om produkterna men för lite för att använda dem Rätt. Faasen, de är ju vårat jobb att informera er om Hur och När ni ska använda vad. Annars blir de ju inge bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Prova snarksprej, det funkar suveränt här hemma!

2011-10-23 @ 23:41:18
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Min karl är inte heller snabb på å fixa saker :P Tror det ligger i killars gener eller nå ;P

2011-10-24 @ 09:30:54
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback