frisör blogg.

nå jo, förvisso skulle jag kunna Men stora frågan är ju. Ids jag verkligen det? Det är ju verkligen inte min grej att sitta framför burken och fixa och lägga upp bilder och vara sådär seriös.
tror helt säkert att det är tokbra för alla kunder som hittar hit lite nu och då. men sen funderar man ju hur många Före/Efter man skulle få lägga upp? (alla älskar ju inte kameran)
och på tal om kameran, måste fråga samma som emma gjorde för ett tag sen. Jag tycker Iphonen tar Värdelösa bilder, är det jag som är korkad på något vis? Tips, trix?
Vet inte vad du Emma fick för svar när du la upp frågan, du kanske lärt dig den nu?? :)
Jag vet att det är jag som är frisören och Jaaa jag har alltid idéer, åt andra!:) Av någon anledning är jag inte lika fyndig när det gäller mig själv, därför tänkte jag att ni skulle Våga komma me idéer. Ingen är dålig och absolut Ingen idé är fel!:)
Nej, nu ska jag gå och äta frukost-lunch-middag-kvällsfika.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du fokuserar bilden genom att trycka på skärmen på det du vill fokusera, tex ansiktet el ögat.

2011-09-14 @ 21:51:01
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det visste jag tyvärr redan :/ blir inte nöjd ändå så måste vara nå annat jag gör galet!;) säkert majskrok på linsen!;)

2011-09-14 @ 21:56:50
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: lina

jaha, jag trodde du var helt pro med telen också ;)

Min kamera har också gett upp litegrann nu på senaste, eller egentligen hela telen, tillbaka knappen funkar knappt.

2011-09-14 @ 22:46:23
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

jag fick inga svar! :/ vi köpte en riktig kamera istället! använder bara telen om jag inte har med mig kameran! tycker inte det går att få till nå bra bilder med telen. men som sagt kanske man gör helt fel! eller har majskrok på linsen ;) haha!

2011-09-16 @ 15:44:14
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback