hårfix!

fick min utväxt färgad igår, tack och bock! "frisören" var väldigt noga och kopiöst självkritisk. det förstår jag det med en riktig hitler i stolen. haha! men allvarligt så hade jag verkligen inga krav på resultat, då hade jag gjort det själv! :)
mörkade ner längderna två steg också. en väääldigt askig färg, på gränsen till grå. Jag gillar det! Den är lite svår färgen, men den är som krämig och behaglig fast den är kall. Ville testa det då man sällan gör såna färger med tanke på risken att de slår i grå/grönt.
Gillar mina nya färger mer och mer! Håret känns härligt efteråt, mjukt och behagligt.

Sen tycker jag att dem verkar sitta bra. Mitt hår brukar ju bli blaskigt annars bara jag funderar på att tvätta det. Men jag tror också att det är A & O att man använder rätt produkter till håret. Finns ingen mening att slösa på dessa färger om man sen går hem och tvättar håret med Skit! Då finns de ju verkligen inga garantier för hur resultat blir.

Fortsätter uppdatera er när jag testat mer. Ska slänga upp en bild på färgen så ni får se! ;) Borde ta en på Lina och Sanna också för deras färger blev riktigt fina dem med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback