härliga höst!

jag försöker verkligen ignorera detta pissväder och ändå ta oss ut och göra saker. Det går rätt bra faktiskt, då vi har Melker med morsa som oftast har tid och bara hänga me oss.
Faktiskt bra me öppen lek också även om jag tycker att det ärligt talat SUGER att det är så jäkla mycket ungar där. Igår var helt galet då det var fotografering men jag måste säga att de var rätt rörigt på slutet idag med.
Ska fasen försöka börja komma dit till 9 när de börjar för ju tidigare man är där ju mysigare verkar de vara, me lagom ståhej. Att de sen finns några riktiga monsterbarn utan närvarande föräldrar får man väl bara lära sig att hantera?! URS!

Snart fyller jag år, som alla borde veta vid det här laget gillar jag det faktiskt! Fika & mys en hel dag! Fick min första present redan idag av Lina;


Har velat testa den ett tag sen jag läst om den i Linda Hallbergs blogg. Nu blir de lite roligare att sminka sig några dagar igen ;)
Förväntar mig faktiskt inga presenter eftersom jag fyller så tråkig siffra i år och några år framöver också. Fast skulle ändå kunna skriva en lång önskelista för det är mycket jag Vill Ha, som alltid till hösten.

Kafferepat med Lena här på kvällskvisten, riktigt mysigt. Faktiskt ett bra tag sen jag tog mig tid till sena kafferep. Himla synd att man är så dålig på det, det är det där med den viktiga Sömnen. :)

Föresten fick Mario en sen men oj så uppskattad födelsedagspresent av Kelly igår. Kommer bild!
Nu ska jag hoppa i säng!

Harebrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback