härligt!

alltid lika befriande att få ut det där löshåret! kommer inte sätta tillbaka det på ett bra tag. (bara därför kommer jag säkert göra några toksnygga förlängningar så jag blir sugen igen)
Men nej, det är för mycket nackdelar med löshår, speciellt blonda. Det toovar,tovar, tovar och åter tovar. Jag kan inte ha löst hår många minuter innan de börjar tjorva så det ser hemskt ut.

meen jag har helt frisyrtorka när de gäller mig själv nu. Har tråkigaste längden man kan ha, Axellångt. Antingen kapar jag det eller så är jag tråkig som fan själv ett tag till ;) Idéer någon?

Såg mig föresten i spegeln på jobbet idag, HJÄLP vad blek jag är! Har tappat mitt solkort laddat me 400kr för nästan ett år sen och de visar ju sig nu ;) Tänker inte skaffa mig ett nytt heller, har inte en krona över till det föresten så Kan inte ;)
Får vackert vara vit!

Kommentarer
Postat av: lina

jag tror din fina ansiktsform (hjärtform, tycker jag) hade kommit fram i en lite mildare version av vickan bekhams frilla! Det är ju lite roligare än mammafrillan! Kan du inte prova färga mörk? Lite varm brun till dina gröna ögon?



Vad heteeeere, ni får jättegärna komma hit på morgonen om ni vill! Frukost finns att tillgå, sen kan vi promenera med vagnarna när det är sovtid? Eller vad har du inplanerat?

2011-09-13 @ 23:06:53
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha nej såklart brukar inte ni säga det, men alla andra som inte vet om att jag faktiskt inte vill ha barn! Dom tycker väl synd om mig som sitter bland en massa barn och mammor och inte har en liten själv =) Och glömde ju för tusan bort mig själv, jobbar ju heeeela veckan + lördag och far ju iväg på söndag!! Så om ni tar en eftermiddags playdate är jag gärna med, eller en lunchfika =)

2011-09-13 @ 23:54:46
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Men hallå, det är ju du som är frisören, du måste ju ha tusen ideér?! :) Själv har man ett råttbo på skallen... Inte ens idé att platta skiten för det regnar ju bara hela tiden.

2011-09-14 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback