Svettig gravido!

Kämpar på här i Piteå! Har just varit ute och prompat en halvtimme och gjort mina övningar. Det är tungt och de gör ont lite här och där men oj vad det är värt för mina stackars fogar! Hade tur med mycket den här gången, bland annat fick jag världens bästa sjukgymnast. Sen tänker jag att kanske, kanske min förlossning går lite lättare den här gången om jag har lite kondis. för knäpp som man är så är jag taggad att föda barn ;)

Nej nu har jag svettats klart så ska kasta mig i duschen och sen packa och flytta till andra sidan Piteå, till storebror. Det är dags för igår kom rastlösheten och jag blev less på och häcka här ute. Måste säga att jag klarade mig länge;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Men helvete vad smal du blivit tjejen!!!! Grymt jobbat ,sjukt imponerad!

2013-05-17 @ 22:53:50
URL: http://fagerlonn.blogg.se
Postat av: Therese

Skrev i fel inlägg bara så du vet! :) Men måste säga att du är ju grym. Är det LCHF eller?

2013-05-17 @ 22:57:11
URL: http://fagerlonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback