Steel

Sitter på steel, just nu är de lugnt. Det är riktigt kul att jobba här men jag blir less direkt det inte rullar på med kunder och jag får lite rast. Jag gillar ju som att nyttja min tid effektivt.
Och så blir man rastlös.

Jobbar som en tok nu fram till julafton 😛 själva jobbet i sig stressar mig inte och jag är inte stressad när jag är här. MEN jag är på jobbet hela tiden så jag har lite svårt att hinna med allt annat runtomkring. Det är rätt mkt jag vill hinna fixa o greja med hemma. Planera och handla käk inför julafton. Julbaka med kidsen osv.. Men de är väl såhär de kommer vara nuförtiden. Julen är ju en av dem bästa tiderna på jobbet och då bör man vara här även om julen är mysigaste tiden att vara hemma o pyssla med kidsen också.
Just nu har jag tur om jag hinner säga godnatt när jag kommer hem så jag får lite ångest, att jag inte hinner Vara me mina kids. Bara två veckor kvar iaf!:) sen är det julmys!!

Har nån dagtid kvar nästa vecka om ni vill knipa en klipptid!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback