Hallå!

Jag fungerar. Jag ska inte säga att jag mår bra för de gör jag Verkligen inte! Men nu tror jag det är hjärtmedecinen som är boven... Sjukt mkt biverkningar. Första och mest märkbara är TRÖTTHET. Skulle kunna sova 24/7 och när jag inte gör det sitter jag o är helt Dåsig.... Kul morsa o fru :/
Ska ringa o höra om medecinbyte går att fixa redan nu i veckan för den är olidlig denna medecin... 
Men tänkte bara uppdatera er att jag är igång.. Pulsen är lugn och fin nu på bekostnad av att hela jag är som klubbad!
Nå blir hemma iaf den här veckan... Måste få ordning  på allt med medeciner osv och se att de funkar också...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror dom förstår att du inte kan vara på topp just nu! :) Hoppas du får nya mediciner så du slipper vara trött!

2014-02-02 @ 22:46:21
URL: http://lotttablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback