Bokklubb!

Ja, det känns ju som Jag va? Neej inte direkt. Säkert 15 år sen jag läste en hel bok. Koncentrationssvårigheter så det heter duga.
Men till kidsen. När vi var små var vi med i Disneys bokklubb och vi älskade när vi kom hem från dagis och det hade kommit en ny bok. (Morsan hade alltid en mysstund med oss när vi kom hem och läste en saga).
Iaf så tänkte jag testa vara med nu och se om våra kids uppskattar det.
Mario älskar när man läser sagor och det gör vi nästan varje kväll just nu och det blir ju lite roligare för oss också med nya böcker:)
Finns ju inte direkt stort utbud här i stan att handla heller, inte för att jag tror att man får fingrarna ur och Gå och göra de en gång i månaden heller;)

Vabbat i 1,5 dar nu. Faktiskt mysigt för dem har varit väldigt lugna o snälla. Småätit och druckit bra hela tiden också så jag har inte behövt vara sådär överdrivet orolig heller.
Mario har Alltid totalvägrat både mat och dryck när han varit sjuk tidigare och de är knäckande..
Iaf, kidsen är friska men nu är jag sjuk. Givetvis när jag kommit igång bra med träningen. Har hunnit köra en månad nu. Bara lugnt med tanke på min mage men iaf nått, brukar ju inte slå fel att man blir sjuk då 😛

Äh, nu ska jag sova! Jobb i morgon!


Hockeyungar 😛

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi är också med i en bokklubb :) Inte för att Vanessa är jätteintresserad i böckerna som kommer men :P Förhoppningsvis blir hon det snart!

2014-01-09 @ 21:46:48
URL: http://lotttablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback